Model AID w informacji zwrotnej. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu AID? Modele informacji zwrotnej (część 6)2023-05-30 15:28:29Model feedbacku AID (Action, Impact, Development) jest jednym z najpopularniejszych modeli udzielania informacji zwrotnej w dzisiejszych organizacjach. Model ten jest stosowany przez menedżerów, liderów, szkoleniowców oraz innych profesjonalistów, którzy chcą skutecznie i skutecznie... |
|
Wprowadzenie produktu na rynek. Czego nauczysz się od Apple?2023-05-25 14:17:40Wprowadzenie nowego produktu na rynek jest jednym z najważniejszych kroków w strategii biznesowej każdej firmy. Nowy produkt może pomóc firmie w zdobyciu nowych klientów, zwiększeniu sprzedaży, poprawie wizerunku firmy, a nawet otwarciu nowych rynków. |
|
MODEL CRC W FEEDBACKU. MODELE INFORMACJI ZWROTNEJ (CZĘŚĆ 3)2023-05-04 15:08:13Model CRC (Compliment, Recommend, Correct) jest jednym z modeli udzielania informacji zwrotnej, który skupia się na trzech elementach: pochwałach, rekomendacjach i korektach. |
|
Model SBI w feedbacku. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu SBI? Modele informacji zwrotnej (część 4)2023-04-27 15:18:21Model feedbacku SBI (ang. Situation, Behavior, Impact) to podejście stosowane w udzielaniu informacji zwrotnej, które umożliwia skuteczną i konstruktywną komunikację między pracownikami i menedżerami. |
|
MODEL BOOST W FEEDBACKU. MODELE INFORMACJI ZWROTNEJ (CZĘŚĆ 1)2023-04-17 13:03:03Model BOOST to metoda udzielania informacji zwrotnej (feedbacku), która jest wykorzystywana w celu zwiększenia efektywności oraz skuteczności procesu uczenia się i rozwoju zawodowego. BOOST to skrót od pięciu elementów, które są kluczowe w procesie udzielania informacji zwrotnej. |
|
CZYM JEST FEEDBACK? JAK WYKORZYSTAĆ MODELE INFORMACJI ZWROTNEJ W PRACY?2023-04-03 13:42:20Feedback (informacja zwrotna) to jedno z najważniejszych narzędzi, które może być wykorzystane w biznesie, aby poprawić wyniki pracy i rozwój organizacji. |
|
TRADE MARKETING MANAGER - CZY JESTEŚ NIM W 100%?2022-03-09 16:26:23Lubimy część kreatywną w marketingu. Sypanie pomysłami i narzędziami marketingowymi to często nasza pierwsza reakcja na problem. Konsumenci nie znają naszej marki, więc mówimy "zróbmy kampanię marketingową", produkt słabo się sprzedaje więc myślimy "zmieńmy opakowanie". |
|
Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje2021-12-17 12:51:55Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand management). |
|
8 SKUTKÓW TRADE MARKETINGU - HISTORIA POZYSKANIA KLIENTA BEZ MODYFIKACJI CENY [CASE STUDY]2020-10-22 13:11:57Kilka lat temu, w prasie kolorowej dla kobiet trafiłam na reklamę, która zachęcała do udziału w sondzie/konkursie. Sondo-konkurs był sms-owy i w związku z tym nie wymagał wiele wysiłku, żeby wziąć w nim udział. |
|
Kursy Google Analytics dla twojej firmy2020-10-07 12:43:39Marketing internetowy zmienia się bardzo szybko. By naprawdę nadążać za nowinkami i prowadzić skuteczne działania sprzedażowe w sieci, musisz nieustannie się szkolić. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenie product manager
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.